marți, 6 august 2013

Bancuri

Teroristii il rapesc pe Basescu si apoi il suna pe Ponta:
- L-am rapit pe presedintele vostru. Pana maine la ora 12.00, puneti mana de la mana si strangeti 2 milioane de euro, altfel ii dam foc! 
A doua zi, teroristii suna si zic: 
- Victoraş, ai facut ce ti-am cerut? 
- Da, am pus mana da la mana si... 
- Si...?!? 
- Am strans doi litri de benzina cu ajutorul lui Crin!...




Bush, Blair si Basescu sunt in anticamera din Iad. 
In asteptarea deciziilor finale, fiecaruia i se acorda dreptul la convorbiri telefonice cu lumea reala, dar contra-cost. 
La sfarsitul lunii, sosesc facturile: 
Bush: convorbiri de 30 minute, catre SUA; valoare factura - 100$; 
Blair: convorbiri de 45 minute, catre Anglia; valoare factura - 180$; 
Basescu: convorbiri de 300 minute, catre Romania; valoare factura - 1$. 
Revoltati, primii doi cer socoteala la administratorul Iadului. 
Raspunsul sau: 'Hell to hell' se taxeaza ca apel local!...





Traian Băsescu, Victor Ponta şi Crin Antonescu intră într-un bar. Cine plăteste consumaţia??
-Noi.





Intr-o inchisoare, la trei arestati (un tigan, un afacerist si un roman din popor) li se da sansa sa fie eliberati daca: fie ling 100 kg de sare, fie primesc 300 de biciuri pe spate, fie platesc 10.000 de euro... Mai intai, tiganul mananca 100 kg de sare; este eliberat... Afaceristul da banii si iese si el ... In fine, romanasu' alege bicele; dupa ce le incaseaza pe primele 299, la al 300-lea bici zice: 
- Hai, mai lasati-ma in pace!... Ia dati-mi sarea!...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu